Menggunakan kristal Triple Diamond kepada Baki Tenaga Hidup Anda ini

Menggunakan kristal Triple Diamond kepada Baki Tenaga Hidup Anda ini

Semua orang akan melalui masa apabila hidup mereka seolah-olah tidak seimbang. Ramai orang beralih kepada doktor dan farmaseutikal, tetapi ada satu langkah yang baru-baru ini ke arah cuba ubat semula jadi pertama. Kristal berlian Tiga telah menjadi cara yang popular untuk mengimbangi tenaga kehidupan, tetapi anda perlu tahu yang mana untuk digunakan untuk kawasan yang berbeza dalam hidup anda yang tidak seimbang. Sebahagian daripada kristal lebih kerap ditemui merah jambu, hijau, kuning dan biru.

Kristal merah jambu Triple Diamond dapat Baki Love Tenaga

Jika kehidupan cinta anda memerlukan rangsangan, mempertimbangkan meletakkan kristal merah jambu di rumah anda. A kristal merah jambu melambangkan kasih sayang dan semangat dan boleh membantu dengan memberi tumpuan kuasa hidup anda ke arah mencari hubungan atau mengukuhkan hubungan yang sedia ada. Kristal boleh diletakkan di ruang tamu atau bilik tidur, tetapi akan mempunyai kuasa yang paling jika diletakkan di dalam bilik tidur.

Kristal hijau Triple Diamond Boleh Bantu Dengan Tenaga Kewangan

Hijau adalah warna wang jadi ia masuk akal bahawa hijau kristal berlian triple akan menumpukan tenaga ke arah kejayaan kewangan. Ramai orang yang telah meletakkan kristal hijau di rumah mereka mendapati diri mereka datang ke dalam beberapa dana yang tidak dijangka, menerima bonus atau kenaikan pangkat di tempat kerja atau mendarat pekerjaan baru dan lebih baik. Untuk hasil yang terbaik, kristal perlu diletakkan di pejabat di rumah atau di atas meja anda di tempat kerja. Keindahan kristal menjadikannya aksesori desktop yang indah.

Kristal kuning Triple Diamond Boleh Buat Positif Mood Tenaga

Kristal kuning sesuai untuk memberi tumpuan kepada kehidupan anda secara umum, tanpa menghadkan diri anda untuk satu kawasan. A kristal kuning akan meningkatkan mood anda, yang seterusnya memberi kesan positif segala-galanya dalam hidup anda. Ini kristal kuning boleh diletakkan di dalam setiap bilik di dalam rumah anda. Walau bagaimanapun, jika anda hanya mempunyai satu kristal, anda perlu letakkan di dalam bilik yang anda menghabiskan masa yang paling terjaga. Dengan banyak orang ini adalah ruang tamu, tetapi boleh menjadi pejabat dapur atau rumah. Ramai orang melaporkan mood yang lebih baik dengan cepat selepas memaparkan kristal.

Kristal biru Triple Diamond Boleh Bantu Dengan Hubungan Tenaga

Kristal biru mewakili semua hubungan kecuali orang-orang yang romantis. Kristal biru boleh memberi tumpuan kepada persahabatan, hubungan kerja dan interaksi lain dengan orang lain. Kristal boleh diletakkan di mana-mana di tempat rumah atau tempat kerja anda. Ramai orang mendapati bahawa memegang kristal biru di tangan mereka semasa membuat panggilan telefon atau berurusan dengan keadaan yang sukar boleh menyelesaikan konflik dengan cepat dan mudah.

Tidak kira apa bidang kehidupan anda tidak seimbang, ada kristal di luar sana untuk membantu anda mendapatkan semula tumpuan anda. Ini adalah hanya beberapa kristal disediakan untuk membantu dengan hidup anda cinta, kewangan dan kehidupan kerja, mood am anda dan hubungan anda. Mendapatkan semula baki dalam hidup anda adalah mudah dengan memaparkan ini kristal indah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar