Gout Crystal - Remedi Home Tips Gout

Gout Crystal - Remedi Home Tips Gout

Jika anda mengepam kristal gout, anda menyembuhkan gout! Tetapi boleh ini benar-benar dilakukan? Ramai doktor dan kebanyakan syarikat farmaseutikal mengatakan bahawa tidak ada penawar untuk gout. Walau bagaimanapun, pakar gout banyak dan pesakit telah sembuh sepenuhnya gout dengan mempelajari bagaimana untuk mengepam asid urik dan lulus kristal gout mereka (s).

Dan anda boleh juga! Pada akhir artikel ini, anda akan mempelajari 5 cara mudah dan berkesan untuk mencegah dan merawat gout dari rumah anda. Ini bermakna tiada ubat penahan sakit yang lebih mahal dan tidak lebih tinggal di luar kaki anda.

Remedy rumah Gout Tips Kerja yang

Langkah pertama untuk memahami bagaimana untuk menyembuhkan gout secara semula jadi adalah belajar bagaimana gout adalah disebabkan. Gout disebabkan apabila badan seseorang tidak mengusir asid urik dengan betul. Asid urik kemudian akan bertukar menjadi kristal biasanya antara sendi (yang paling sering ibu jari kaki).

Dengan memahami bagaimana asid urik terbentuk dan memahami bagaimana untuk mengepam asid urik, anda boleh menyembuhkan apa-apa hal gout dan mencegah gout dari setiap kembali. Malangnya, kebanyakan orang naif jangan cuba ubat-ubatan ini rumah gout mudah. Berikut adalah beberapa tempat untuk bermula!

1. Air sentiasa pilihan yang terbaik untuk curahan asid urik dan beberapa kristal. Badan anda terdiri daripada 75% air dan apabila ia turun 1-2% - asid urik tidak lagi akan dibuang dengan betul. Anda perlu minum sekurang-kurangnya separuh berat badan anda dalam auns air. Oleh itu, jika anda mempunyai berat £ 190, anda perlu minum 80 auns air (10 cawan air).

2. Bersama-sama dengan air, anda harus menambah satu sudu teh separuh daripada baking soda ke dalam segelas air. Manfaat baking soda ini termasuk membubarkan kristal asid urik untuk menghadkan kesakitan serangan gout dan ia juga meningkatkan kebolehlarutan asid urik yang membolehkan badan untuk mengeluarkan ia lebih mudah.

3. terapi herba untuk gout juga telah menjadi sangat popular. Sebagai contoh, buchu apabila digunakan sebagai teh telah terbukti bukan sahaja membubarkan kristal asid urik, tetapi juga untuk membantu badan menghapuskan mereka.

4. Satu lagi saluran yang anda boleh cuba adalah terapi vitamin. Terdapat banyak vitamin yang paling penghidap gout kekurangan dengan. Vitamin yang penting anda perlu cuba untuk menambah ialah B kompleks kerana ia membantu badan menukar asid urik kepada komponen bebas risiko. Anda perlu menambah 350 mg lengkap B kompleks setiap hari.

5. Apple cider cuka juga telah menampakkan kejayaan awal. Anda boleh minum dan memohon ubat ini topically untuk membantu merawat gejala anda. Sebagai minuman, ia berfikir bahawa cuka epal cider sebenarnya perubahan pH darah anda yang akan membantu mengurangkan tahap asid urik yang tinggi. Digunakan pada kulit anda, ubat yang boleh mengurangkan rasa sakit dan bengkak yang dikaitkan dengan serangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar